-

-

-
Senaste inläggen
- NailArt Sunday: Siluettskittlette
- Smitten Glacial Springs
- Petunior!
- NailArt Sunday: Ombre dotticure
- Skarp sol och en halvmiljard grader!
- Nya minilack från Sensinity
- Celestial Cosmetics Liquid Lawn
- Watch my Swatch: Nyaste lacken
- NailArt Sunday: Neon
- Pelargoner!
- Weee!!! Superhaul idag! Nya lack! Weeee!!!
- NailArt Sunday: Min midsommarmanikyr i sista stund.
- Vad jag pysslar med just nu…
- Trevlig midsommar!
- Balkongfint!
-

Sök i bloggen
-

Kategorier
- Nagellack (232)
- A England (9)
- Akrylfärger (1)
- Appeal 4 (1)
- ArtDeco (2)
- BeYu (1)
- Celestial Cosmetics (3)
- China Glaze (31)
- Cirque (2)
- Claudia (2)
- Color Club (1)
- CrowsToes (1)
- Darling Diva Polish (10)
- Depend (47)
- Dollish Polish (4)
- Essie (10)
- Express Colour (4)
- Face Sthlm (1)
- Frankenlack (4)
- H&M (4)
- Hare (2)
- HC (1)
- Hits (9)
- Illamasqua (2)
- IsaDora (33)
- KBShimmer (2)
- Kicks (5)
- Klean Color (4)
- Kubiss (4)
- L'Oreal (24)
- L.A. Colors (2)
- L.A. Girl (2)
- La Bella Vernice (2)
- Lush Lacquer (1)
- Maisie Shine (1)
- Mavala (5)
- Meteorites (1)
- Milani (15)
- Nagelvård (37)
- Nagelvårdsresan (31)
- Nail Pattern Boldness (2)
- Nailart (88)
- Nfu Oh (2)
- No7 (4)
- Nordic Cap/Star Nails (45)
- Nubar (5)
- NYX (5)
- Oopsie Daisies (2)
- OPI (7)
- Orly (15)
- Övrigt lackprat (25)
- Pahlish (4)
- Picture Polish (1)
- Sally Hansen (5)
- Sensinity (6)
- Sminkan (10)
- Smitten (13)
- Udda Lackmärken (6)
- Ulta (1)
- Wet n Wild (5)
- Yves Rocher (2)
- Prat (476)
- Akvariet (1)
- Allt möjligt (271)
- Balkongen (85)
- Katterna (96)
- Om bloggen (26)
- Utmaningar (62)
- Pyssel (236)
- Andras pyssel (27)
- Broderi (22)
- Dockor & dockkläder (72)
- Inredningspyssel (28)
- Måndagsuppdatering (53)
- Övrigt (34)
- Papperspyssel (10)
- Ritat/Målat (7)
- Stickat (19)
- Sytt (31)
- Virkat (102)
- Nagellack (232)
-

Etiketter
Mammas pyssel Hololack Rosa lack Alba-Stina (bjd) Sommar Glitterlack Lila lack Grönt lack Pakeeet Petunior Frösådd Smulan Ätbart 3½kg lack Svart lack Naturnära Måns Jul Krämlack ABC-utmaningen Lastkajen Duo/multikromt lack Hjärtekatten Silverlack Årshjulet Jellylack Andras Utlottningar Amigurumi Året som gått BJDs - balljointed dolls Höst Blått lack Turkost lack NailArt Sunday Årstavlor Rosenbönor Mipan Tomater Blommor Fotolistan 30 dagar Vitt lack Pelargoner Dockskåpet Hemvävt Akvariet Väder & Vind Vinter Isas tröja Shimmer/Glassflecks Vår-

Bloggar jag gillar
-

Dockbloggar jag gillar
-

Lackbloggar jag gillar
-

-

-

Statistik
Idag:
Denna månad:
Totalt:(sen 11-03-05)
Dagsarkiv: tisdag 15 februari 2011 - 16:39
J=Jättesvårt (och Jordgubbsfil)
J=Jättesvårt
J är helt klart den bokstav jag har haft svårast med hittills. Jag äger varken Jeans eller Joggingskor, jag kör inte Jeep och mina Jackor är snarare kappor. Jag har visserligen massor av Jus och Jur men ja, tyvärr stavas det ju inte så. :o( Men tillslut fick det bli:

J=Jordgubbsfil
Gott!!!
Ägarinnan till svansen (ett av dom tidigare nämnda Juren) kommer dyka upp så småningom under en annan bokstav.


