-

-

-
Senaste inläggen
- NailArt Sunday: Siluettskittlette
- Smitten Glacial Springs
- Petunior!
- NailArt Sunday: Ombre dotticure
- Skarp sol och en halvmiljard grader!
- Nya minilack från Sensinity
- Celestial Cosmetics Liquid Lawn
- Watch my Swatch: Nyaste lacken
- NailArt Sunday: Neon
- Pelargoner!
- Weee!!! Superhaul idag! Nya lack! Weeee!!!
- NailArt Sunday: Min midsommarmanikyr i sista stund.
- Vad jag pysslar med just nu…
- Trevlig midsommar!
- Balkongfint!
-

Sök i bloggen
-

Kategorier
- Nagellack (232)
- A England (9)
- Akrylfärger (1)
- Appeal 4 (1)
- ArtDeco (2)
- BeYu (1)
- Celestial Cosmetics (3)
- China Glaze (31)
- Cirque (2)
- Claudia (2)
- Color Club (1)
- CrowsToes (1)
- Darling Diva Polish (10)
- Depend (47)
- Dollish Polish (4)
- Essie (10)
- Express Colour (4)
- Face Sthlm (1)
- Frankenlack (4)
- H&M (4)
- Hare (2)
- HC (1)
- Hits (9)
- Illamasqua (2)
- IsaDora (33)
- KBShimmer (2)
- Kicks (5)
- Klean Color (4)
- Kubiss (4)
- L'Oreal (24)
- L.A. Colors (2)
- L.A. Girl (2)
- La Bella Vernice (2)
- Lush Lacquer (1)
- Maisie Shine (1)
- Mavala (5)
- Meteorites (1)
- Milani (15)
- Nagelvård (37)
- Nagelvårdsresan (31)
- Nail Pattern Boldness (2)
- Nailart (88)
- Nfu Oh (2)
- No7 (4)
- Nordic Cap/Star Nails (45)
- Nubar (5)
- NYX (5)
- Oopsie Daisies (2)
- OPI (7)
- Orly (15)
- Övrigt lackprat (25)
- Pahlish (4)
- Picture Polish (1)
- Sally Hansen (5)
- Sensinity (6)
- Sminkan (10)
- Smitten (13)
- Udda Lackmärken (6)
- Ulta (1)
- Wet n Wild (5)
- Yves Rocher (2)
- Prat (476)
- Akvariet (1)
- Allt möjligt (271)
- Balkongen (85)
- Katterna (96)
- Om bloggen (26)
- Utmaningar (62)
- Pyssel (236)
- Andras pyssel (27)
- Broderi (22)
- Dockor & dockkläder (72)
- Inredningspyssel (28)
- Måndagsuppdatering (53)
- Övrigt (34)
- Papperspyssel (10)
- Ritat/Målat (7)
- Stickat (19)
- Sytt (31)
- Virkat (102)
- Nagellack (232)
-

Etiketter
Amigurumi Vinter Mammas pyssel Väder & Vind Smulan Vår Höst Turkost lack Blommor Ätbart Frösådd Rosa lack Svart lack Shimmer/Glassflecks Mipan Dockskåpet Andras Utlottningar Tomater Grönt lack Petunior Hjärtekatten Pakeeet Hemvävt Isas tröja Måns Jul Krämlack Lila lack Hololack 3½kg lack Silverlack Pelargoner Alba-Stina (bjd) Duo/multikromt lack Glitterlack Årstavlor Blått lack Vitt lack Årshjulet Naturnära Rosenbönor BJDs - balljointed dolls Året som gått Lastkajen Fotolistan 30 dagar Akvariet NailArt Sunday Jellylack Sommar ABC-utmaningen-

Bloggar jag gillar
-

Dockbloggar jag gillar
-

Lackbloggar jag gillar
-

-

-

Statistik
Idag:
Denna månad:
Totalt:(sen 11-03-05)
Dagsarkiv: fredag 05 augusti 2011 - 23:21
Titta Mamma! En skölbagge!
Postat: fredag 05 augusti 2011 - 23:21 av Annefia

Sånna här har jag ätit i kväll! Det var gott! Svenska var dom också men jag vet inte jag om det hjälpte, dom verkade ändå inte förstå vad jag sa till dom.

Rubriken? Det var vad min lillebror sa första gången han fick syn på en livs levande kräfta. Den såg väl inte riiiiktigt ut som dom kräftor han var van att se.


