-

-

-
Senaste inläggen
- NailArt Sunday: Siluettskittlette
- Smitten Glacial Springs
- Petunior!
- NailArt Sunday: Ombre dotticure
- Skarp sol och en halvmiljard grader!
- Nya minilack från Sensinity
- Celestial Cosmetics Liquid Lawn
- Watch my Swatch: Nyaste lacken
- NailArt Sunday: Neon
- Pelargoner!
- Weee!!! Superhaul idag! Nya lack! Weeee!!!
- NailArt Sunday: Min midsommarmanikyr i sista stund.
- Vad jag pysslar med just nu…
- Trevlig midsommar!
- Balkongfint!
-

Sök i bloggen
-

Kategorier
- Nagellack (232)
- A England (9)
- Akrylfärger (1)
- Appeal 4 (1)
- ArtDeco (2)
- BeYu (1)
- Celestial Cosmetics (3)
- China Glaze (31)
- Cirque (2)
- Claudia (2)
- Color Club (1)
- CrowsToes (1)
- Darling Diva Polish (10)
- Depend (47)
- Dollish Polish (4)
- Essie (10)
- Express Colour (4)
- Face Sthlm (1)
- Frankenlack (4)
- H&M (4)
- Hare (2)
- HC (1)
- Hits (9)
- Illamasqua (2)
- IsaDora (33)
- KBShimmer (2)
- Kicks (5)
- Klean Color (4)
- Kubiss (4)
- L'Oreal (24)
- L.A. Colors (2)
- L.A. Girl (2)
- La Bella Vernice (2)
- Lush Lacquer (1)
- Maisie Shine (1)
- Mavala (5)
- Meteorites (1)
- Milani (15)
- Nagelvård (37)
- Nagelvårdsresan (31)
- Nail Pattern Boldness (2)
- Nailart (88)
- Nfu Oh (2)
- No7 (4)
- Nordic Cap/Star Nails (45)
- Nubar (5)
- NYX (5)
- Oopsie Daisies (2)
- OPI (7)
- Orly (15)
- Övrigt lackprat (25)
- Pahlish (4)
- Picture Polish (1)
- Sally Hansen (5)
- Sensinity (6)
- Sminkan (10)
- Smitten (13)
- Udda Lackmärken (6)
- Ulta (1)
- Wet n Wild (5)
- Yves Rocher (2)
- Prat (476)
- Akvariet (1)
- Allt möjligt (271)
- Balkongen (85)
- Katterna (96)
- Om bloggen (26)
- Utmaningar (62)
- Pyssel (236)
- Andras pyssel (27)
- Broderi (22)
- Dockor & dockkläder (72)
- Inredningspyssel (28)
- Måndagsuppdatering (53)
- Övrigt (34)
- Papperspyssel (10)
- Ritat/Målat (7)
- Stickat (19)
- Sytt (31)
- Virkat (102)
- Nagellack (232)
-

Etiketter
Hololack NailArt Sunday Vår Jellylack Krämlack Hemvävt Pelargoner Fotolistan 30 dagar Svart lack Isas tröja Pakeeet Akvariet Rosenbönor Sommar Silverlack Lastkajen Tomater Höst Blommor Blått lack Årstavlor Glitterlack Petunior ABC-utmaningen Frösådd Måns Hjärtekatten Rosa lack Andras Utlottningar Shimmer/Glassflecks Dockskåpet Mipan Året som gått 3½kg lack Ätbart Mammas pyssel Alba-Stina (bjd) Turkost lack Smulan Jul Duo/multikromt lack Vitt lack Grönt lack Lila lack Årshjulet Vinter Amigurumi BJDs - balljointed dolls Naturnära Väder & Vind-

Bloggar jag gillar
-

Dockbloggar jag gillar
-

Lackbloggar jag gillar
-

-

-

Statistik
Idag:
Denna månad:
Totalt:(sen 11-03-05)
Dagsarkiv: onsdag 29 augusti 2012 - 18:12
I allra sista stund!
I dag är det riktigt soligt och varmt vilket inneburit att jag gått hela dagen och längtat efter att kunna dra ifrån alla gardiner och öppna mitt sovrumsfönster på vädring. Tyvärr jobbade byggjobbarna över så det drog ut på tiden, men så där strax före fem märkte jag att dom började av avveckla verksamheten för dagen. Bara lite sista-minuten-grejer att hinna med först…

Med andra ord, det allra, allra, allra sista dom gjorde innan dom gick hem för dagen var att plasta igen mina fönster! Jag är rätt säker på att dom inte hann sätta plast för ALLAS fönster men mina fönster hann dom naturligtvis med med så där fem minuters marginal. Weeehooo!!! Så mycket för den efterlängtade vädringen! Precis min vanliga tur! LOL
Blomman som syns på bilden är inte alls vissen men den KAN möjligtvis vara en liten smula söndertuggad.


