-

-

-
Senaste inläggen
- NailArt Sunday: Siluettskittlette
- Smitten Glacial Springs
- Petunior!
- NailArt Sunday: Ombre dotticure
- Skarp sol och en halvmiljard grader!
- Nya minilack från Sensinity
- Celestial Cosmetics Liquid Lawn
- Watch my Swatch: Nyaste lacken
- NailArt Sunday: Neon
- Pelargoner!
- Weee!!! Superhaul idag! Nya lack! Weeee!!!
- NailArt Sunday: Min midsommarmanikyr i sista stund.
- Vad jag pysslar med just nu…
- Trevlig midsommar!
- Balkongfint!
-

Sök i bloggen
-

Kategorier
- Nagellack (232)
- A England (9)
- Akrylfärger (1)
- Appeal 4 (1)
- ArtDeco (2)
- BeYu (1)
- Celestial Cosmetics (3)
- China Glaze (31)
- Cirque (2)
- Claudia (2)
- Color Club (1)
- CrowsToes (1)
- Darling Diva Polish (10)
- Depend (47)
- Dollish Polish (4)
- Essie (10)
- Express Colour (4)
- Face Sthlm (1)
- Frankenlack (4)
- H&M (4)
- Hare (2)
- HC (1)
- Hits (9)
- Illamasqua (2)
- IsaDora (33)
- KBShimmer (2)
- Kicks (5)
- Klean Color (4)
- Kubiss (4)
- L'Oreal (24)
- L.A. Colors (2)
- L.A. Girl (2)
- La Bella Vernice (2)
- Lush Lacquer (1)
- Maisie Shine (1)
- Mavala (5)
- Meteorites (1)
- Milani (15)
- Nagelvård (37)
- Nagelvårdsresan (31)
- Nail Pattern Boldness (2)
- Nailart (88)
- Nfu Oh (2)
- No7 (4)
- Nordic Cap/Star Nails (45)
- Nubar (5)
- NYX (5)
- Oopsie Daisies (2)
- OPI (7)
- Orly (15)
- Övrigt lackprat (25)
- Pahlish (4)
- Picture Polish (1)
- Sally Hansen (5)
- Sensinity (6)
- Sminkan (10)
- Smitten (13)
- Udda Lackmärken (6)
- Ulta (1)
- Wet n Wild (5)
- Yves Rocher (2)
- Prat (476)
- Akvariet (1)
- Allt möjligt (271)
- Balkongen (85)
- Katterna (96)
- Om bloggen (26)
- Utmaningar (62)
- Pyssel (236)
- Andras pyssel (27)
- Broderi (22)
- Dockor & dockkläder (72)
- Inredningspyssel (28)
- Måndagsuppdatering (53)
- Övrigt (34)
- Papperspyssel (10)
- Ritat/Målat (7)
- Stickat (19)
- Sytt (31)
- Virkat (102)
- Nagellack (232)
-

Etiketter
Silverlack Krämlack 3½kg lack Alba-Stina (bjd) Vår Smulan Shimmer/Glassflecks Andras Utlottningar Årstavlor ABC-utmaningen BJDs - balljointed dolls Tomater Pelargoner Hemvävt Duo/multikromt lack Höst Fotolistan 30 dagar Lila lack Rosenbönor Petunior Mipan Sommar Pakeeet Grönt lack Jellylack Blommor Årshjulet Amigurumi Turkost lack Frösådd Hjärtekatten Svart lack Året som gått Mammas pyssel Rosa lack Glitterlack Vinter Måns Ätbart Jul Väder & Vind Lastkajen Dockskåpet Hololack Vitt lack NailArt Sunday Naturnära Blått lack Akvariet Isas tröja-

Bloggar jag gillar
-

Dockbloggar jag gillar
-

Lackbloggar jag gillar
-

-

-

Statistik
Idag:
Denna månad:
Totalt:(sen 11-03-05)
Dagsarkiv: tisdag 19 mars 2013 - 19:10
NEJ se det snöar! NEJ se det snöar!
Det var väl roligt tråkigt! BLÄHÄ!
Nu blir det vinter! Nu blir det vinter! Som vi har väntat tröttnat på! BLÄHÄ!!!
Okej så jag kanske inte är den enda som gnäller över snön i dag. Men när det på ett dygn har gått från…
det här:

till det här:

…då har man banne mig rätt att gnälla en stund. Tilläggas skall kanske att det vräkt ner snö hela dagen också men jag orkar inte gå ut och ta ett nytt foto i mörkret. Men mer snö har kommit kan vi väl säga utan att överdriva…
Vill ha vår nu!! Vart kan man vända sig för att protestera?


