-

-

-
Senaste inläggen
- NailArt Sunday: Siluettskittlette
- Smitten Glacial Springs
- Petunior!
- NailArt Sunday: Ombre dotticure
- Skarp sol och en halvmiljard grader!
- Nya minilack från Sensinity
- Celestial Cosmetics Liquid Lawn
- Watch my Swatch: Nyaste lacken
- NailArt Sunday: Neon
- Pelargoner!
- Weee!!! Superhaul idag! Nya lack! Weeee!!!
- NailArt Sunday: Min midsommarmanikyr i sista stund.
- Vad jag pysslar med just nu…
- Trevlig midsommar!
- Balkongfint!
-

Sök i bloggen
-

Kategorier
- Nagellack (232)
- A England (9)
- Akrylfärger (1)
- Appeal 4 (1)
- ArtDeco (2)
- BeYu (1)
- Celestial Cosmetics (3)
- China Glaze (31)
- Cirque (2)
- Claudia (2)
- Color Club (1)
- CrowsToes (1)
- Darling Diva Polish (10)
- Depend (47)
- Dollish Polish (4)
- Essie (10)
- Express Colour (4)
- Face Sthlm (1)
- Frankenlack (4)
- H&M (4)
- Hare (2)
- HC (1)
- Hits (9)
- Illamasqua (2)
- IsaDora (33)
- KBShimmer (2)
- Kicks (5)
- Klean Color (4)
- Kubiss (4)
- L'Oreal (24)
- L.A. Colors (2)
- L.A. Girl (2)
- La Bella Vernice (2)
- Lush Lacquer (1)
- Maisie Shine (1)
- Mavala (5)
- Meteorites (1)
- Milani (15)
- Nagelvård (37)
- Nagelvårdsresan (31)
- Nail Pattern Boldness (2)
- Nailart (88)
- Nfu Oh (2)
- No7 (4)
- Nordic Cap/Star Nails (45)
- Nubar (5)
- NYX (5)
- Oopsie Daisies (2)
- OPI (7)
- Orly (15)
- Övrigt lackprat (25)
- Pahlish (4)
- Picture Polish (1)
- Sally Hansen (5)
- Sensinity (6)
- Sminkan (10)
- Smitten (13)
- Udda Lackmärken (6)
- Ulta (1)
- Wet n Wild (5)
- Yves Rocher (2)
- Prat (476)
- Akvariet (1)
- Allt möjligt (271)
- Balkongen (85)
- Katterna (96)
- Om bloggen (26)
- Utmaningar (62)
- Pyssel (236)
- Andras pyssel (27)
- Broderi (22)
- Dockor & dockkläder (72)
- Inredningspyssel (28)
- Måndagsuppdatering (53)
- Övrigt (34)
- Papperspyssel (10)
- Ritat/Målat (7)
- Stickat (19)
- Sytt (31)
- Virkat (102)
- Nagellack (232)
-

Etiketter
Årshjulet Sommar Frösådd Naturnära Dockskåpet Höst Jellylack Shimmer/Glassflecks Året som gått Petunior Hololack BJDs - balljointed dolls Rosa lack Mammas pyssel Mipan Silverlack Jul Akvariet Årstavlor ABC-utmaningen Smulan Fotolistan 30 dagar 3½kg lack Hemvävt Rosenbönor Måns Väder & Vind Hjärtekatten Vitt lack Duo/multikromt lack Pakeeet Amigurumi Blått lack Alba-Stina (bjd) Andras Utlottningar Krämlack Grönt lack Tomater Lastkajen Svart lack Vinter Lila lack NailArt Sunday Ätbart Isas tröja Pelargoner Vår Turkost lack Blommor Glitterlack-

Bloggar jag gillar
-

Dockbloggar jag gillar
-

Lackbloggar jag gillar
-

-

-

Statistik
Idag:
Denna månad:
Totalt:(sen 11-03-05)
Dagsarkiv: måndag 22 april 2013 - 17:48
Första balkongblommorna på plats!
I går var det dags för första blommorna att flytta ut på balkongen! HURRA!!! Fyra penséer blev det än så länge eftersom dom är frosttåliga. Tack och lov är även dom virkade blommorna frosttåliga så jag hängde ut kransen igen också. Nu är balkongsäsongen DEFINITIVT här! (Om än på lite darriga ben så här i början).

Jag ser fram emot den här sommaren. Förra balkongsommaren blev ju förstörd av allt fasadarbete, som gjorde att jag inte kunde odla lika mycket och var tvungen att töma balkongen helt i augusti, men i år kan jag plantera spaljéerna fulla av mina älskade vita rosenbönor igen. Mums! Balkongen blir inte den samma utan sina gröna, skuggande insynsskyddande väggar och så var det ju det här med MUMS också…. nykokta rosenbönor med smör och salt…. rosenbönor med kyckling och vitlökssås…. Längtar!

Mindre kul är förstås att min rökande granne verkar tillbringa väldigt mycket mera tid hemma på sin balkong i år och kombinera sen det med det gäng som håller till och röker UNDER balkongen så blir det INTE kul för en astmatiker som mig som inte kan vistas på balkongen eller vädra om nån röker i närheten. Men jag har ju alltid dom ljusa sommarnätterna när rökarna sover.





